20 Haziran 2012 Çarşamba

Parlak Işık Efektiyle Resim Oluşturma

Adım 1

Yeni bir belge oluşturun ve aşağıdaki fotoğrafı belgenize yerleştirin.Adım 2

Işık efektini oluşturmak için aşağıdaki resmide açın ve belgenize yerleştirin.

Adım 3

Pen Tool (P) ile figürlerinden biri için bir yol oluşturun.



Adım 4

Brush Tool (B) u seçin ve fırça oluşturmak için yukarıdaki Menüden Layer >Brushes yazan yere tıklayın veya F5 tuşuna basın. Çap için 8px kullanın ve diğer fırça ayarları için aşağıdaki görüntüyü izleyin

Adım 5

Yukarıdaki Menüden Layer > New > Layer Set yazan yeri tıklıyoruz ve böylece yeni bir klasör oluşturmuş oluyoruz.Sonrada bu Klasörün içine yeni bir katman oluşturuyoruz.bu Klasörü

" Işıklar " olaark adlandırın.


Adım 6

Path Selection Tool (A) aracı ile seçim yaptığımız insan resmi üzerine sağ tıklıyoruz.Stroke Path diyoruz.Bir iletişim kutusu açılacaktır.Buradan Brush yazanı seçin ve Simulate Pressure yazanı işaretleyin.

Adım 7

Klasörün İçine Yeni bir katman oluşturmuştuk ya işte bu katmanı 3 kez Çoğaltın.

Adım 8

Rectangle Tool (U) aracını seçin ve bir dikdörtgen oluşturun. Sonra bu dikdörtgenin birkaç kez çoğaltın.

Adım 9

Işıkları klasörü içinde yeni bir katman oluşturun. "XING" olarak adlandırın. Adım 6 da yaptığımız işlemleri tekrarlayın. Bundan sonra "xing" katmanı seçin ve Edit> Transform> Distort tıklıyoruz ve sokak hatlarına göre perspektife dikkat ederek yol çizgilerimizi boyutlandırıyoruz.

SONUÇ

0 yorum:

Yorum Gönder