20 Haziran 2012 Çarşamba

Amazing Su ve Işık Splash Etkisi

Adım 1 - 675px genişlik ve 1000px yükseklik ile yeni bir dosya oluşturun.
Adım 2 - Şimdi duvar doku açın ve dosya yapıştırın

Adım 3 - Yumuşak Yuvarlak fırça seçin ve rengini # 000000 ile arka plan üzerine

Adım 4 - Şimdi kaplaması yukarıdaki katmanın harmanlama modunu değiştirmek.

Adım 5 - dansçı görüntü açın ve kalem aracını kullanarak seçin, sonra bizim dosya üzerine yapıştırın .

Adım 6 - easer aracını seçin ve model görüntünün bazı kısımları silmek

Adım 7 - Su görüntü dosyasını açın ve yapıştırın

Adım 8 - Katman> Yeni> Katman bu tıklama için yeni bir katman oluşturun ve daha sonra yumuşak yuvarlak fırça seçin ve # a864a8 renk ile su kullanmayın .

Adım 9 - Şimdi, "Renk" katmanın harmanlama modunu değiştirmek .

Adım 10 - Şimdi su bir kez daha yapıştırın ve sonra resmin üzerine tıklayın> Adjustments> Hue / Saturation

Adım 11 - Yeni bir katman oluşturun, sonra belirtilen hiper fırça seçin. Renk # ffffff ile su sıçrama kullanın.

Adım 12 - Biz bu tıklayarak Layer> Layer style> Dış parlaklık için bazı dış ışıma fırça inme ekleyeceğiz.

Adım 13 - Şimdi aynı işlemi tekrarlayın ve bu kez mavi bir renk dış ışıma ekleyin.

Adım 14 - Şimdi bulut fırçaları seçin ve dosyanın üzerine rastgele bunları kullanmak.

Adım 15 - Polygonal Lasso Tool seçin ve birkaç şekiller oluşturmak daha sonra bunları farklı renklerle doldurun .

Adım 16 - Şimdi "Yumuşak ışık" Yukarıdaki tabakanın karıştırma modunu değiştirmek.

Adım 17 - Yeni bir katman oluşturun ve Trance fırça renk # 92278f ile sol bacak ve sağ kol üzerinde kullanmak seçin

Adım 18 - Şimdi yumuşak yuvarlak fırça seçin ve rengini # ffffff ile kullanabilirsiniz

Adım 19 - Layer> Layer Style> Outer Glow tıklayın ve yukarıdaki katmana bazı dış ışıma ekleyin.

Adım 20 - Şimdi bazı yıldızların ortasında ekleyebilirsiniz kapalı bitirmek için.

SONUÇ

0 yorum:

Yorum Gönder